Thursday, August 19, 2010

Nota Ramadan..malam ke 10...

tanpa disedari malam ini malam yang ke 10..hari ini aku keseorangan di bilik,, roommate aku semuanya balik untuk berbuka puasa di rumah masing2...kiranya malam ini aku akan bertemankan komputer riba sepanjang malam dan juga kipas angin yang sentiasa di pasang..kadang-kadang bagus juga bersendirian tapi sudah pasti ia agak membosankan..banyak kerja yang perlu aku bereskan dalam masa 2 hari ini..assignment, presentation test semua itu perlu di bereskan sebelum balik cuti raya,

kadang-kadang aku terfikir juga kenapa aku suka merungut tentang semua benda..kenapa aku tidak mahu bersyukur segala yang aku lakukan untuk masa depan juga,,tapi sikap manusia memang sentiasa ingin mengambil jalan mudah,,sedar kah aku tiap yang aku lakukan akan di bayar pada masa depan...Allah itu maha adil..Manusia sentiasa lupa..itulah sifat manusia..sempena keberkatan ramadan ini aku panjatkan dioa kepada ALLAH ...ya Allah jangan engkau palingkan hati kami ,,ya Allah golongkan dikalangan hambamu yang sentiasa mensyukuri nikmatmu..THANK YOU ALLAH..

No comments: